Owl secrets

DATUM: 2011-07-26 / TID: 12:56:44
">Vardag Kommentarer (0)

Hejhopp gummisnopp! Hoppas allt är bra med er. Själv så mår jag bra, dock så är jag trött och sur på vädret, bara en massa pissregn. Jag skall snart hoppa in i duschen och därefter skall jag och Robinsson gå upp till bussen och åka in till stan. Kanske ta en sväng på Öster, troligtvis, kanske ta en fika på Wayne's Coffee? det är mums det! Rekommenderar deras goda kaffe! Efter det skall vi ta oss hem till Robin och sen så vet jag inte vad som händer. Antagligen så blir det bara en hemmakväll, för det känns inte så lockande att dra ut i detta väder.

Juste, igår så köpte jag ett par supersöta örhängen med ugglor ifrån Åhléns. De senaste dagarna så har jag bara kollat på smycken med ugglor, men har inte kunnat bestämt mig. Vill ha ett halsband också, men vill hitta de perfekta, hihi.

Här är en bild på örhängena och Wayne's coffee kaffe, ;)
Ha det bäst idag, kisses.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback