Now we gooo on.

DATUM: 2011-07-24 / TID: 20:41:18
">Vardag Kommentarer (0)

Känner för att blogga lite, så hejhopp! Det var ett tag sedan sist, jag sa ju att jag skulle ha en bloggispaus. Men nu så skall jag försöka blogga lite smått när jag har tid, som nu. Det är inte något speciellt som har hänt sen sist. Har varit med älskling, varit på Fårö, minglat med Danny backstage osv. Har även umgåtts med Fridis en hel del, skojigt! Har även köpt ett par röda byxor om ni nu vill veta, jag är tuff jag! Har även varit på Fårö och lite.

Just nu så har jag gjort en ny design, så tryck på F5 så uppdaterar det sig. Sitter också och petar i mitt hår för mamma har typ klippt 1-2cm, haha! Känns konstigt, men aaaja. Skall snart kasta mig i soffan med världens snyggaste kille och se på Bridget Jones dagbok, hihih. Därefter så skall vi nog sova och välkomna den nya dagen!

Ni får sussa gott och vara lyckliga över att jag börjat blogga igen.
Tänk även på Norge! Nattti. ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback