Heeejhopp kaaaaramellsnoppp.

DATUM: 2011-07-30 / TID: 19:57:27
">Vardag Kommentarer (0)

Tjabba tjena hallå vi säger så. Hoppas att det är bra med er, med mig är det bra fast min fina älskling har lämnat mig idag för att åka till Tyskland i två veckor. Men det känns helt okej, då har jag en massa tid för vänner och familj. Dock så kommer jag sakna ihjäl mig, menmen! Jag kommer ha det bäst ändå. I förrgår så fick jag reda på en väldigt rolig sak. Nämligen att jag skall få följa med Saga och hennes föräldrar till Turkiet den 9 October, SÅ JÄÄÄVLA KUL! All inclusive åh allt, jag har en jädrans tur jag. Det var ju inte så längesen jag var i Cypern så detta skall bli super, längtar såååå stort. Idag så har jag sagt hejdå till Robin, en massa pussar och kramar. Har också varit på stan med Fridis, köpte en ny mascara, en Maybelline Colossal Cat Eyes, den var rätt så bra faktiskt. Efter det så gick vi hem till henne och spelade kort, as usual. Klockan 17.00 så blev jag hämtad av mamma och kompani, drog oss ner på hamnen och käkade på Trossen. Jag åt en fet pizza, MUMSIGT! Kom nyss hem, har tagit fula webcam bilder, usch! skall nog snart kasta mig vid tvn och ta det lugnt. Därefter får vi se vad som händer ;) Ha det, byebye.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback