Blog break.

DATUM: 2011-07-01 / TID: 10:24:31
">Vardag Kommentarer (0)

Hej, nu tänker jag tyvärr ta en lååång bloggpaus.
Det hände mycket igår som verkligen har fått mig att må dåligt.
Har nog aldrig gråtit så mycket. Så idag så har jag svinont i halsen, kroppen och i huvudet.
Men jag hoppas på att detta stärker. Får väl se. Nu skall jag iallafall ge allt, för jag är stark.

Tills jag bloggar igen, om jag nu gör det så vill jag
att ni skall tänka på vad ni gör i livet och dela med er av er glädje och kärlek.
Håll även inte känslor inne, kör på bara. Låt ingen heller såra er
så att ni faller ner på marken. Gör inga misstag.
För man vet inte vad man har förens man förlorat det.
Så lev livet och va er själva, och tänk verkligen efter vad ni egentligen vill.

Ha det bra. Kramar från Felly. ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback