Otur.

DATUM: 2011-01-24 / TID: 15:53:30
">Vardag Kommentarer (0)

Hej bloggen. Har haft en rejäl skitdag hitills. Började med att jag vaknade upp oss Robin, dock så hände det inte mig något dåligt då. Utan när jag fått skjuts till skolan och faktiskt hittat min skåpnyckel som hängde fint på armen så var det självklart något med mitt lås. Och så klart så var det någon jävel som hade brännt låset och knyckat ihop det. Dock så var det amatörer, för dom hade glömt att kolla om låset var upplåst eller inte, och det var det. Inga böcker eller sådant var snott iallafall. Men lixom .. Vem fan gör så? Hoppas att det inte var personligen, för jag har fanimig inte gjort något, iallafall inte vad jag vet. Men men, låste ju upp mitt lås för någon vecka sedan, så jag gick och snacka med rektorn, för jag vägrade att köpa ett nytt lås, igen. Så jag fick ett BRA lås, gratis. Vilket var snällt, tack!

Har även haft cpont i överkroppen idag. Har knappt kunnat stå upp, kunde knappt andas så Maja tvingade iväg mig till sjuksköterskan, som tur var så var hon inte där. Men nu så känns det bättre. Men det gör ändå ont, läskigt. Efter skolan så fick jag trevligt sällskap till och på bussen. Nämligen Coffe, Danne, Rasmus, Freja, Fannie och Johanna + en massa andra som jag inte vet namnen på, höhö! Vi åkte iallafall bussen, och självklart så satt snorungarna framför mig. Dom där som petade varandra i näsan, om ni minns det? Fyfan säger jag bara. Skaaaabbbbb. Aja whatever. Nu sitter jag här för mig själv ensam och tänker på allt som har hänt under senaste tiden. På både dåliga och bra saker. Tänker att jag snart skall åka iväg till Egypten, vilket kommer bli underbart. Tänker även på att jag måste plugga hela kvällen inför matte provet imorgon, måste även göra en powerpoint till svenska redovisningen, döööööda mig säger jag bara. Men det är bara att kämpa, men orkar inte ta tag i det nu, he-he. Utan nu tänker jag lägga upp lite bilder ifrån helgen. Sen så skall jag äta våfflor, sen så jävlar!

Vi hörs snyggingar, ha det bäääääst. Pussen.


Robins födelsedag.

Felicia & Jossan ( Robins syskon )

Ozzy & Erica

Robin sötnos                                                         Jossan ♥ Rasmus


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback