Snopp..

DATUM: 2011-01-27 / TID: 23:54:32
">Vardag Kommentarer (0)

Cp kväll, cp plugg. Har skrivit 6 sidor om no:n nu. Men måste ännu läsa på allting innan jag kan sova. Sitter och snackar med Robin nu, trevligt trevligt. Vi planerar lite inför imorgon. Eftersom att han slutar tidigt så skall han gå till mig. Därefter skall vi hämta ut en sak, sedan skall vi gå till arbetsförmedlingen och därefter skall vi hem till min pappa för att vi skall vaccinera oss senare på eftermiddagen. Skall även göra ett nytt pass, mååååste. Senare på kvällen skall vi hem till Robin och ja, då händer det grejer som ni får reda på imorgon, kanske. Eller på Lördag.

Iallafall. På Lördag skall vi till Hemsebadet och därefter skall jag hem till Saga och slagga hos henne. Det var ett bra tag sen, så det skall bli riktigt kul. Vi får väl se vad vi hittar på, fluuuummm antar jag.

Mene, måste träna nu, vill inte ha dåligt betyg på detta, vilket jag kommer få.
Men jaja, suss så gott.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback