Sammanfattning utav 2010

DATUM: 2011-01-08 / TID: 13:28:38
">Bilder Kommentarer (0)

Januari - En jävla pissbörjan på året, men fort som fan blev det bättre. Jag tog kontakt med Robin och Josefin igen ( lekanderfolket ). Vi tre umgicks hur ofta som helst, sov över varje helg och så vidare. Extremt många minnen därifrån. Tack för att ni fanns för mig då, annars skulle jag nog inte klarat mig.

Februari - Blev också vän med en väldigt fin tjej. Victoria Hultberg! Dock så umgås vi inte så mycket nu, men det skall vi ändra på. Vi umgicks även väldigt mycket. Och superroliga minnen har vi också. Minnen som jag bevarar i min djupaste vrå i mitt hjärta, det kan jag lova dig frugan min. Tack för att du finns. Började även umgås en hel del med Robin Brolin. Vi kallade oss "Blodssyskon". Vart det nu tog vägen .. borta är det iallafall.

Mars - Min månad. Jag fyllde 15 år, en lyckad födelsedag. Minns att min nuvarande älskling gick hem till mig sent på kvällen och grattade mig. Vi satt i min säng och spelade vänd tia, hiihihiooo. Vad hände mer? Hade fortfarande kontakt med folket som jag berättat om. Var även med bästis Saga och andra. Gick även igenom en period då jag var ute varje kväll i mörkret och tänkte och lyssnade på musik. Blev även kompis med Marcus ifrån Göteborg. Båda han och jag hade stora problem då, så vi hjälpte varanra igenom det. Otroligt tacksam är jag över att jag lärde känna honom. Dock så har vi tappat kontakten nu. Vi brukar chatta på msn, ibland. Men det händer sällan. Men jaja! Whatever.

April - Minns inte riktigt vad som hände i April. Det var rätt så mycket i skolan, men klarade dock alltihop. Tror att det var då jag och mamma var i Stockholm och shoppade loss. Träffade även Saga på båten hem ifrån Stockholm, sjukt kul hade vi då. Förutom turkarna som förföljde oss, men det är glömt!

Maj - Hade en ganska tuff tid, mådde inte så bra och så. Men det blev bättre. Firade Valborg med Maja, Timmy och Felix. Gick runt hela stan för att glo på en brasa, när vi väl var framme så hade den slockat. Fail. Så vi gick tillbaks till Öster och satte oss på Mcdonalds. Hade även en brännboll kväll men tjejerna i klassen. Fan vad kul det var. Dock så kom det en peddo gubbe som glodde och snackade med oss. De flesta blev rädda, så vi drog snabbt som bara den där ifrån. Chillade i innerstan och sådant, mys.

Juni - Började månaden med att vinna SM guld i simning i Västerås. Jag, Nina, Alex och Markus åkte upp själva och tävlade. Shit vad kul vi hade, tänk att vi klarade allt själva. Otroligt. Minnen för livet. Umgicks även med Daniel och Robin någon dag, också ett roligt minne. När Robin hoppade i vattnet med kläderna på, knaaaasboll! Hade även en grillkväll med Nina, Alex, Markus och Jossan, det var skoj det med. Åkte även med klassen till Tofta och hade en soft klassdag. Sen så var det sommarlov, och sen så var det ju midsommar!

Juli - Sommarmånaden! Ja, vad gjorde jag då? Levde livet, tog det lugnt, chillade på stranden, var med kompisar och med familjen och sådant. Tog även hål i naveln då, det minns ni vaaaa!? Ja, det var väl i stort sett det som hände den månaden. Var också mycket med Sagisen, juuustdet!

Augusti - Under Augusti så umgicks jag mycket med Maja, Felix och Timmy. Vi åkte runt på grabbarnas moppar, var på Kneippbyn och sådant. En mycket nära vän till mig vid namn Sanna var nere på Gotland i Augusti också. Vi var en dag, tog bilder, snackade och sådant. Shiiiet, vad jag saknar henne! Började även 9:an, jao.

September - Månadens händelse var väl att jag och Robin blev tillsammans, igen! 11/9-10
Var även i Dalarna med Farmor och Farfar.

October - Mupp månad? Hade väl fullt upp i skolan. Umgicks med Älskling, familjen och kompisar? Aj, minns inte helt. Så vi glömmer den månaden, hoho!

November - Ännu en pluggmånad, antar jag. Fortsatte umgås med älskling, familj och vänner. Var även på Tom's 40 års fest, tror jag? Det var väldigt trevligt. Tog även upp kontakten med pappa. Så nu börjar det bli bättre, hoppas jag. Men man vet aldrig vad som händer här näst, men man får väl hoppas på det bästa. Har iallafall plockat fram några bilder ifrån November.

December - Månaden då allt börjar närma sig sitt slut. Skolan började lugna ner sig. Man stressade över julklappar, umgicks med vänner och sådant. Umgicks mest med älskling. Sen så var det ju lucia, därefter Julafton och efter det nyårsafton.


Det var det! Nu hoppas vi på att 2011 blir super.
Ciao!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback