Omväxling, eller?

DATUM: 2011-01-31 / TID: 18:20:28
">Vardag Kommentarer (2)

Hejsan mina vänner. Blev ingen bloggning igår, förlåt för det. Jag sov istället kvar hos Saga och flummade runt istället. Vi tog en massa sexiga kort och sådant som åker ut på bloggen så fårt Saga skickat dom till mig. Dagen idag har varit helt okej, har dock varit astrött, har nästan somnat på varje lektion, ajabaja. Vill egentligen bara sova men har en hel del saker att göra innan den tiden är inne. Först så måste jag packa inför att åka till pappsen ikväll, därefter skall jag träna och det tar väl 2 timmar innan jag är hemma hos pappa. Har dock inte bestämt mig om jag skall åka på träning eller inte, har ont i halsen och huvudet och hostar till och från. Det är inte så hemskt bra att simma då, men jag får väl försöka, kanske.

Som sagt, jag skall till pappa ikväll. Behöver lite omväxling. Behöver träffa mina syskon, Malla och pappa, vilket skall bli skönt. Kommer dock inte blogga på ett tag då tyvärr, eftersom att jag inte brukar vara inne på datan hos pappa. Whatever..

Får väl ta och börja att packa nu, skall snart iväg så ciao!


Bild ifrån i somras.
Älskade lillasyster. ♥


Kommentarer
Postat av: rabbitjohanssonn

hej kusin! :D

jag älskar din blogg! :o

ba såru vet! (a)

puss! <3

2011-02-02 @ 13:21:01
URL: http://notausstieg.blogg.se/
Postat av: felicia

Hej din korvnisse!

O, vet du vad?

JAG ÄLSKAR DIG OCH DIN BLOGGIS ! <3 :)

2011-02-02 @ 14:04:03

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback