My weekend in words

DATUM: 2011-01-16 / TID: 22:45:55
">Vardag Kommentarer (0)

Fredag: Härlig dag i skolan. Började 09.00 och slutade 13.30. Dagens roligaste var att jag stod och snackade med Saga, sen så fick jag ryck i min arm så jag slängde iväg min nyckel så den studsade i väggen och hamnade ovanför takplattorna, alltså ovanför taket. Hur i helvete lyckas man med det? Helt sjukt läskigt var det. Som tur var så hjälpte hela klassen till och Benjamin tog även när någon takplatta, duktig där. Men vi fick iallafall ner den där satans nyckeln.

På eftermiddagen så kom Robin hem till min pappa där jag befann mig. Vi gjorde inte så hemkt mycket kan jag påstå. Umgicks med mina syskon, spelade guitar hero och myste. Vi åt även tacos och därefter åkte vi till Puma. Där träffade vi Vickan och Robins lillesyrra Issa, och även en massa annat folk. Det var väl en helt okej kväll på Puma. Hoppades på att få träffa en del annat folk, men nej nej. Runt 12.00 så kom Benny och hämtade oss. Därefter åkte vi hem och sussade nallen.

Lördag: Soft dag. Jag och Robin tog det bara lugnt. Såg på film, tv, lyssnade på musik, spelade kinect och sånt. Åkte även in till stan och köpte snask.

Söndag: Filmdag. Skulle egentligen kolla på post saken med Saga i Gravarna, men det blev ej så. Istället så stannade Robin kvar här längre och tog 21.55 bussen hem. Saknar honom redan. Usch.

Ser på En Prinsessas Dagbok nu. Skall snart fixa iordning mig och hoppa i säng. Imorgon är det skola och det ser jag inte fram till. Jag vill ligga och sova hela dagen. Men man får göra det bästa av det! :) Godnatt på er, sov sött!

Bild tagen ifrån Majsens blogg.
Såhär bra gick det att hitta min nyckel, haha!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback