Klockan börjar närma sig 01.00

DATUM: 2011-01-27 / TID: 00:44:03
">Vardag Kommentarer (0)

Sådärja, nu var väl allt i stort sätt fixat. Har hållit på med min svenska redovisning i över 4 timmar nu, och tror faktiskt att det kommer bli ganska bra. Nu måste jag bara duscha och läsa in texten, sen så kan jag sova.

Annars så har jag spenderat kvällen med älskling, min familj och släkten. Min kusin Amanda fyllde nämligen 13 år, så vi var hemma hos dom och tog en fika och sådant, trevlans! Därefter skjutsade vi hem Robin, saknar honom redan, snopp! Men träffar honom på Fredag, och då händer det grejjjjeeer, awiie! ♥♥♥

Ja, vad mer skall man skriva? Jag är gaaalet trött och vill bara sova. Men jag vill ha bra betyg på detta så det är bara att kämpa. Imorgon skall jag upp 06.45, får skjuts till skolan, det behövs! Sen så får jag se om jag överlever dagen. Så får väl ta och säga godnatt nu, GODNATT!

Bild ifrån igår.
Jag och Feeejjjlix är bäst på singstar!



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback