Imorgon börjar allvaret.

DATUM: 2011-01-09 / TID: 22:46:56
">Vardag Kommentarer (2)

Denna dag börjar närma sig sitt slut. Imorgon börjar allvaret.
Visst skall det bli kul att träffa alla vänner, men det andra orkar jag inte med.
Men det är lika bra att ta sig igenom det, annars så kommer man ju aldrig fram.
Skall snart ta och bädda ner mig i sängen och vakna med ett leénde på läpparna. Imorgon
efter skolan så kanske jag skall vara med Sagisen, men det är inte säkert. Får se hur det blir.
Om inte så tänker jag gå en sväng på stan, och därefter åka hem och storstäda mitt rum.

Godnatt allihop, sov sött.

KOM OCH TA MIG BAKIFRÅN!

Jag älskar dig bästavän ♥


Kommentarer
Postat av: saga kungen ivarsson

kom och ta mig bakifrån<3

älskar dig mest , du är underbar. bästavän.

2011-01-10 @ 07:13:36
URL: http://jerrysbabe.blogg.se/
Postat av: Felicia

Älskar dig enormt gumman.

Du är underbar, du är bäst.

Ingen du, ingen jag.<3

2011-01-10 @ 17:35:26
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback