I want to see you smile again.

DATUM: 2011-01-27 / TID: 19:21:26
">Vardag Kommentarer (0)

Ser ut som att den här kvällen också kommer att bli en lång pluggkväll. Har endast ett prov kvar, sen så är det rätt så lugnt tills nästnästa vecka, då börjar nationella proven. Skall försöka plugga så mycket jag kan ikväll. Dock så skall jag försöka lägga mig i tid, men vem vet hur det blir med den saken. Skall iallafall se på barnfilmer medan jag pluggar, det brukar gå bättre då, plus att jag är övertrött så behöver garva. Kanske ett par koppar kaffe också om jag orkar gå ut och fixa iordning det. Ne, jag orkar ingenting nu. Skall kolla runt lite på nätet innan, sen så kanske jag är redo inför att plugga. Ja, så får det bli.


"I can not see your lips smile anymore,
I can not see the light in your eyes.
The only thing you can not hide is your
deepest wounds inside your heart.
Do not forget what you have,
stay here with me"


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback