Hos pappa

DATUM: 2011-01-14 / TID: 08:23:56
">Vardag Kommentarer (0)
Har inte bloggat på grund utav att jag är hos pappa. Men tar en snabb sammanfattning innan jag drar till plugget.

Tisdag: Älskling följde med mig hem på vår 4 månaders dag. Vi spelade Kinect med William och hade det trevligt. Tiden gick fort, tills det var dags att gå och lägga sig. Myskväll!

Onsdag: Jag och Robin tog bussen in, steg av tillsammans med Vickan på busstationen och förens då fick vi reda på att alla bussar går till Säve. Så Robin hoppade av i onödan och fick gå hela vägen till skolan, stackare. Skolan var iallafall helt okej. Jag och Lisa flummade ihjäl på nolektionen, vi grät utav garv.
Jag: EYYYY LISA! NU SKALL JAG TVÄTTA MINA GRISAR!

Torsdag: En flummbörjan på dagen med Lisa och Felix. Vi spelade in videor när Felix dansade med sopborsten och slickade sopborsten. Medan jag sjöng. "Jag vill vara din Margareeeta! MED CHOKLAD PÅ" Jadu, väldigt normala. Men iallafall. Efter skolan var jag med Robin. Vi var hemma hos mig. Men tyvärr så blev han hämtad 21.00 igår, för det var den enda tiden han kunde bli hämtad, snyfft. Så jag blev ensam med pappa medan alla sov. Vi såg på tv och snackade, sen så gick jag och sov. Ja, det var det.

Idag är det Fredag! Efter skolan skall jag vara med Robin, igen. Vi skall hem till mig, sen kommer mamma och lämnar en massa saker till mig. Därefter skall jag, Robin och hans grabbar till Puma. Där kommer vi även träffa Vickan, antar jag. Och en massa andra folk. Yey. Börjar snart så HEJDÅ!

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback