Hejhejhemsktmyckethej.

DATUM: 2011-01-10 / TID: 21:11:52
">Vardag Kommentarer (0)

Första skoldagen idag då. Det gick väl bra, visst det kändes konstigt att gå till skolan. Men det var kul, säger vi. Har lärt mig att jag skall intala mig själv att saker är kul fast jag inte tycker det. Man skall aldrig se negativt på saker, aaiiit. Skitsamma. Efter skolan gick jag runt på stan. Skulle egentligen vara med Saga, men hon skulle typ till Slite så det blev ingenting. Men iallafall, jag gick runt där och köpte lite random saker. Jag köpte en ny kalender, ett snygg-t kollegeblock och två små hemligheter. När jag tröttnat på stan så gick jag vidare till Norrbacka där en liten söt William väntade på mig. Vi blev hämtade utav Benny och därefter åkte vi hem.

Och fram till nu har jag och William spelat Kinect, superkul! Men jobbigt. Vi tränar inför att slå Robin i allt imorgon, hoho! Och jag skall fanimig lyckas. Gillar inte att förlora emot honom, eftersom att jag gör det jämt. Snoppbarn.

Aja, har även storstädat rummet, så nu är det snyggt och prydligt igen. Och nu tycker jag att jag är värd en stor kopp cappuccino! Kiss & Hugs.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback