Gymnasiekväll

DATUM: 2011-01-20 / TID: 22:58:47
">Bilder Kommentarer (1)

Hejjhopp gummisnopp. Ikväll så har jag varit på Säve med Vickan och Robin. Var även med Maja, Felix och Timmy. Och har också träffat en massa andra, men jaja. Det enda vi gjorde var att kolla på Vård och omsorgsprogrammet och musik-saken.  Fick en massa information och så. Jag har iallafall bestämt mig att jag skall gå där, så jaaa. Vad gjorde vi mer? Typ satt och drack kaffe, mer och smockade i oss kaakor, muuums! Tog även dessa finfina bilder.

Imorgon är det Fredag, yey! Efter skolan drar jag hem till min älskade Robin. Skall även ta en massa bilder imorgon, jag lovar! Vi hörs imorgon natt eller på Lördag. Ha det bra. Puss! GODNATT.



Timmy och Feliiiix.

Fejlix.

Hjärtat miiiitt!
             


 Timmy och Maja.
Bilfärden hem med Vicki.









Lägger upp fler någon annan dag.


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Va kul att äntligen få se dig o Vickan tillsammans igen. Kram på er! Mom

2011-01-21 @ 04:47:33

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback