Dag 9 - Min tro

DATUM: 2011-01-09 / TID: 16:54:37
">Vardag Kommentarer (0)

Jag vet inte riktigt vad jag tror på, men någonting tror jag på. Jag är inte konfirmerad, för att jag hoppade av. Det var inte det att jag inte tyckte att det var min grej, utan orkade inte med det. Men ja, självklart så borde det ju finnas någonting. Men det här med gud, njaeeee. Tror inte på att om jag säger något som är fel så kommer gud inte förlåta mig osv. Och tror inte heller på att onda människor kommer till helvetet och goda till himlen, men vem vet. Han kanske finns där och följer en, jag har tyvärr inga svar.

Som den här bilden.
Jag tror inte att det var guds fel att människan dog, eller?


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback