Dag 8 - Ett ögonblick

DATUM: 2011-01-09 / TID: 16:42:00
">Vardag Kommentarer (0)

Eftersom att jag inte gjort alla dagar så gör jag några nu.
Det är bara att läsa på! Hoho.

Ett ögonblick dåra, det blir ju lagom svårt. Har ju varit med om många ögonblick i mina dagar. Nu är bara frågan vilket jag skall berätta om. Tror nog att jag väljer när jag var på Kreta när jag gick i Europas längsta ravin, Samaria. Den var 2.8 mil lång. Jag gick liksom ner för ett super högt berg, höll på att dö! Och lugnare blev man inte när man fick reda på att åsnorna som var med var Samarias ambulanser, hallå liksom!? Hur fort går det, weird. Men iallafall. Det var iallafall sjukt kul, ett minne för livet. Tyvärr så har jag alla bilder ifrån Kreta hemma hos pappa. Så ni får va utan!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback