Barnvakt.

DATUM: 2011-01-08 / TID: 21:12:23
">Vardag Kommentarer (0)
Shoooo! Skall försöka blogga varje dag nu. Men kommer säkert att strunta i det några gånger, men det får ni stå ut med. Nu så sitter jag iallafall hemma hos mina kusiner och är barnvakt. Amadeus och Alexander sitter uppe och "lanar". Dock så lirar dom inte samma spel, sött! Amanda och Abbe ligger i soffan och tjockar i sig snask och ser på tv. Soft kväll! Skall snart fixa disken och lite, därefter skall jag mysa ner mig i soffan och se på film, skönt. ♥

Imorgon är det den sista dagen på jullovet, ogilla! Skall bara ta det lugnt och försöka tagga inför skolan, suck. Men hör av mig imorgon. Ha det bra tills dess. PUSSAR.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback