9 Januari 2011

DATUM: 2011-01-09 / TID: 12:30:05
">Vardag Kommentarer (2)

Godmorgon snyggingar. Sista dagen idag, sen så börjar allvaret igen.
Hoppas ni haft ett helt okej lov, det har jag! Har i stort bott hos Robin i 2 underbara veckor.
Det vi har gjort är att sova bort lovet, men det var skönt det med. Nu är det bara att jobba hårt
i plugget och intala sig själv att snart är allt över. Efter sommarlovet börjar jag ju på gymnasium, sweet!

Idag så blir det bara att ta det lugnt och försöka peppa sig inför skoldagen imorgon.
Om jag orkar skall jag ta och plocka ordning i rummet. " Om jag orkar "
Aja, ha en fortsatt bra dag, Hejsvejjjjjjjs.

Rihanna - Love the way you lie II ( Part 2 )
 


Kommentarer
Postat av: rabbitjohanssonn

Hej kusin, shit vad snygg din blogg har blivit :o

2011-01-09 @ 14:26:04
URL: http://notausstieg.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hejsan kussemull!

Nämen, en enkel skitdesign :D!

Men tack du :)

2011-01-09 @ 16:14:01
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback