You mean everything to me.

DATUM: 2011-02-07 / TID: 22:10:06
">Vardag Kommentarer (0)

Robin Gustaf George Lekander, mitt allt – mitt liv.
Du är så underbar Robin, du lyser upp mitt liv. Du är som min sol på dagen eftersom att du kan lysa upp den gråaste dagen. På natten så är du himlens klaraste stjärna. Varje gång jag ser dig så är det som om allt stannar till. Jag känner hur värmen stiger i kroppen och att mitt hjärta nästan gör volter inom mig, då jag möts med dina vackra ögon. Jag är förälskad,förälskad i dig. Det går inte att förklara med ord för hur mycket jag älskar dig. Om jag inte skulle ha haft dig i mitt liv så skulle jag vara som den minsta vattendroppen i alla våra hav, men när jag är med dig så känner jag att jag finns. Du är livet inom mig. Du är som luften jag andas. Jag vågar inte ens tänka tanken att vara utan dig. Om den dagen inträffar så faller jag ner på knä och kommer nog aldrig upp igen. Så låt aldrig lågan i vår kärlek få brinna ut. Du är otrolig, så himla fin. Jag är överlycklig att jag har dig älskling. Du får mig att må bra, och du gör så att jag orkar leva, eftersom att jag är beroende utav dig. Som om du vore den starkaste drogen. Det finns så mycket jag skulle kunna skriva om dig, men det skulle dock ta väldigt lång tid. Jag vill bara tacka dig, för allt du gjort för mig och hjälpt mig när jag haft det svårt.
Du är bäst Robin, jag älskar dig till djupet av mitt hjärta. ”Du och jag tills döden skiljer oss åt”.
11/9 – datumet som står skrivet i himlen. ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback