Tjenare bloggis.

DATUM: 2011-02-07 / TID: 16:08:47
">Vardag Kommentarer (0)

Har haft en liten bloggpaus, än en gång. Nu beror det på att jag bland annat inte har varit hemma, har inte haft lust och att jag inte har haft tid heller. Men, nu är jag heerrr. Sitter här och funderar, har en Coca Cola i handen och lyssnar på härlig musik. Tänker lite på helgen, hur mysig den var tillsammans med älskling. I Fredags så var jag sjuk, men jag sussade hos honom. Så Robin fick vara min lilla slav, så jag tvingade iväg honom till affärn, då köpte han Cola, 3 paket halstabletter och hyrde en film, "Step up 3", den var riktigt bra, fast den skulle vart bättre om Channing Tatum skulle vart med, men nej. Robin fixade även chips och choklad till mig, så söt så.

I Lördags så åkte vi hem till mig i Väskinde. Tog det bara lugnt och såg på film. "The sixth sense", lite halvt creepy, men ändå bra. Efter det så var klockan rätt så mycket så vi hoppade i säng. Igår så gjorde vi inget speciellt, åt tacos, mummmss! Robin sov även här igår så jag hade natten med honom i nättras också, hihi. Imorse så gick vi även upp tidigt och hann gott och väl till bussen.

Dagens dåra. Det har inte hänt något sådär speciellt i skolan idag. Har dock gått och stressat upp mig inför nationella provet som är imorgon. Skall ha det första nationella provet i svenska imorgon, men jag tror att jag klarar det bra, hoppas!

Nu skall jag fortsätta att lyssna på musik och försöka plugga lite, skall även träna till gitarrprovet, känner att det kommer gå mindre bra, haha! Kämpa på, kämpa på. I will blog later!


 En suddig vacker bild som jag tog nu. 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback