Susse nallen? Ja tack.

DATUM: 2011-02-15 / TID: 23:20:37
">Vardag Kommentarer (0)

Hej mina små vänner. Vart tog alla kvällens timmar ivägen?
Jag är inte helt klar med so:n, men jobbar på det. Känner att mina ögon kommer stängas snart.
Är så trött och vill bara sova sova sova, men det får man ju inte. Utan plugget först, bläää.
Längtar tills jag kommer till värmen. Ohjuste, jag har ju inte berättat att vi skall åka till Cypern istället för
Egypten. Det har ju varit en massa knas där och det blev förbjudet att åka dit, så vi fick boka om och ta det
som fanns kvar, så det blev Cypern. Vi skall bo på ett galet roligt barnhotell. Det springer tydligen runt
nallebjörnar där, och det gillar jag stort! Ajaaa. Får väl ta och försöka plugga det sista nu, sen så blir det sängen.
G o o o o o o o o o o d n a t t

Soulja Boy ft. Ester Dean - Grammy




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback