Spegel spegel på väggen där..

DATUM: 2011-02-24 / TID: 20:07:56
">Vardag Kommentarer (1)

Hejhopp! Eftersom att jag fick byta ifrån mitt superstora rum till det alla minsta rummet i huset hos pappa så behöver inredningen fixas. Har sagt till pappa att jag behöver en hel del saker, och han säger inte nej, hur underbart är inte det. Men känner mig inte så hemskt pepp på att kolla runt på annan inredning än. Men ikväll så var vi och köpte en vit helkroppsspegel. Jag var faktiskt snäll och bad honom att köpa den billigaste, men han sa att jag fick ta den dyra, såååå ah, det blev den dyra. Tack papi!

Dagens dåra, inte så hemskt rolig dag kan jag påstå. Det har varit en ganska känslig dag, men jag kämpade mig igenom den. Har också fått reda på världens sämsta nyhet. " Min älskling kanske har diabetes " Helvete säger jag bara. Började gråta när jag fick reda på det, så nu håller jag tummarna på att han inte har det, såklart! Lider med dig älskling. ♥

Yeah, imorgon så börjar jag 09.00 och slutar 11.30, h h ä r l i g t ! Därefter skall jag till polisen och göra en nytt pass. Och om inte Robin har diabetes så skall han hänga med mig hem till mamma imorgon, men vi får se hur det blir med den saken. Nu börjar klockan närma sig åtta, vad skall man göra nu? Slänga sig i soffan och glo på tv kanske. Aja, vi hörs imorrn!


Suddiiiiig!


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Hej Gumman!

Jag tror att det är meningen att du ska gå vård o omsorg, och bli sjuksköterska. Igår sa du att alla runt omkring dig är sjuka men inte du och att du kan ta en del av dessa. Men när du väl är klar med din utbildning har du fått lära dig så mycket och kan se det här på ett annat sätt. Du min underbara dotter kommer att finnas där för oss när vi har det jobbigt. Det har du redan visat prov på. Men du får aldrig glömma bort dig själv och ha roligt här i livet. Jag älskar dig, MOM

2011-02-25 @ 09:47:56

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback