Pussss.

DATUM: 2011-02-03 / TID: 22:18:53
">Vardag Kommentarer (1)

Jag kan väl inte påstå att detta går så bra. Jag är trött och önskar att jag kunde so:n. Men det går verkligen inte, jag har hjärnsläpp. Visst, jag har svarat korta svar på varje fråga och vet vad det handlar om. Men jag hittar inget bra fakta. Jag har letat överallt på google, men får ändå inga bra svar. Sug min snopp! Tänker snart strunta i det här och ta och städa mitt rum, sen kanske återgå till pluggandet. Känner att detta tar kol på mig. Orkar inte mer.

Vill bara att det skall vara imorgon eftermiddag. Då får jag träffa min älskling. Hoppas dock inte att jag smittar honom. Fast det borde jag ju inte göra, eftersom att det faktiskt var han som smittade mig. *blink*. Men iallafall. Han skall lära mig en låt på gitarr som jag skall spela på gitarrprovet, hoppas att han lyckas lära en sån som mig. Han kanske kan ge mig lite utav hans talanger, sneeela. Aja, sen så blir det nog bara en hemmakväll och mys, eftersom att jag helst inte skall vara ute!

Imorgon bitti så börjar jag 9. Jag och mamma skall ta en fika på morgonen och bara snacka. Vilket skall bli skönt.
Jaja, nog med detta baaabbeeeel. Tillbaka till pluggandet, ett litet tag till står jag ut. Sen så streejjkar jag.
Godnatt på er, suss gott, hörs någongång.

Hitta den här bilden ifrån förra vintern då jag och Robin bara var "kompisar"
Det märks ju verkligen, haha! Loveu babe.


Kommentarer
Postat av: Willeboii brorsan

minns när ni tog bilden hade precist visat Robin battlefield 2142

2011-02-05 @ 10:55:18

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback