Nightyyyyy.

DATUM: 2011-02-16 / TID: 22:57:22
">Vardag Kommentarer (0)

Shhiiiiit vad trött jag är! Orkar ingenting. Jag som skulle plugga hela natten. Har bara skrivit lite mer än en sida på min redovisning. Men jag tror att det kommer bli bra, jag menar. Det är inte längden som räknas utan innehållet. Plus så mår jag inte bra, detta har varit en jobbig kväll. Är glad att jag har haft älskling att prata med i telefon, utan honom skulle jag fan inte ha klarat det. Ohherre, nej. Nu tänker jag stänga av datorn och mysa ner mig i sängen. Och så hoppas jag att jag vaknar med ett leende på läpparna imorgon. Sov gott på er!

Du är för jävla bra älskling.
Tusen tack för att du finns!
Jag älskar dig mest, mest, mest, mest! ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback