Mums.

DATUM: 2011-02-13 / TID: 14:59:55
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan folket. Har haft en bloggiiispaus än en gång. Det blir så när jag åker till pappa eller till Robin, så ni vet! Under dessa dagar så har det hänt en hel del saker, som jag dock inte orkar berätta om. Utan helgen har jag spenderat med min fina älskling. Igår så var vi på Svenska Spel och badade med hans lotsaspappa, mamma, lotsasfarmor och lillasyster. Det var endast vi där, eftersom att Tom hade bokat tid där. Det var riktigt mysigt. Det var mörkt ute och de hade fått i nya belysningar i poolen. Så ibland så var det kolsvart och när det inte var svart så lyste endast poolen upp i olika färger, riktigt mysigt. Efter badet så åkte vi hem till mig i Väskinde. Vi la oss direkt i sängen och såg på Kalle och chokladfabriken, sen så sov vi. Och i dagens läge så sitter jag här och glor. Jag och Robin har bakat chokladbollar och nu väntar vi på att få mat och åka iväg till Göran ikväll och se på film, niice!

Awsie,söt


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback