Life is unfair.

DATUM: 2011-02-08 / TID: 18:53:48
">Vardag Kommentarer (0)

Heydär. Detta har varit en skitdag helt enkelt. Den började med att jag hade svenska nationellt prov, tror att det gick rätt så bra, han iallafall med att svara på alla frågor. Efter det jobbiga så blev allt mycket jobbigare. Bråk i klassen osv. Nu vet jag iallafall, att alla tydligen skall bli olika behandlade i en klass, det är bara så. " Livet är orättvist ", ohja!

Efter jag hade slutat skolan vid halv fyra så gick jag till bussen och snacka med några. När jag väl var hemma så var det bara att knäppa på datorn och kolla ackord och sådant. Har gitarr prov imorgon, som verkligen inte kommer gå bra. Jag var även tvungen att byta låt , eftersom att den andra var cp. Men skall iallafall försöka träna på den låten snart, om jag inte lyckas så skiter jag i det. Måste även göra några läxor i matte som jag har hoppat över totalt, så behöver göra dom nu. Om klockan inte är för mycket efter det så skall jag även skriva so - arbetet. Har skrivit någon rad och gruppen skall göra en powerpoint till det imorgon, greeeaaatt! :thumbup: Detta kommer sluta illa..

Jag som ville baka ikväll, och det lär jag ju knappast hinna. Jag får fixa varm choklad istället och hoppas på att den här kvällen slutar någolunda bra. Hör av mig sen finingar. Ha en bra kväll, vi hörs!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback