I'd catch a grenade for yaa.

DATUM: 2011-02-17 / TID: 22:55:42
">Vardag Kommentarer (0)

Nu börjar denna dag närma sig sitt slut. Jag har suttit och sett på film, pluggat och snackat med Robin i telefon.
Funderar på att bara stänga av datorn och lägga mig ner i sängen och läsa på sopappret om och om igen tills det verkligen sitter. Imorgonbitti skall jag upp klockan 7, eftersom att jag skall åka och göra en sak innan skolan börjar vid 9, men det är en hemlis. Jag kommer ta några dagars bloggpaus nu, kommer blogga på Söndag igen.
Ni kanske förstår att jag skall sova hos älskling i helgen, tror ni börjar bli vana med det. Så jag kommer inte ha tid att blogga. Så jag önskar er en trevlig helg, suss göööött! 


R ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback