Hmm..

DATUM: 2011-02-15 / TID: 16:38:33
">Vardag Kommentarer (0)

Eftersom att jag inte har bloggat så får jag ta det här nu. GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! I efterskott? Jag hoppas att ni hade det riktigt mysigt. Själv, så var jag med älskling igår och sussade hos honom i nättras. Vi gjorde inget speciellt, utan vi var bara med varandra, som jag gillar allra mest. Du är bäst Robin, men jag stavar dig u n d e r b a r.

Och idag så har det varit en helt vanlig skoldag. Har varit, eller är sjukt trött. Tror att jag har sovit för mycket, så dagen har varit väldigt lång. Men nu är jag äntligen hemma. Sitter nu och käkar pannkakor, skall snart sätta på en film och därefter skall jag plugga som bara den! Så vi höres.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback