Dag 11 - Mina syskon

DATUM: 2011-02-07 / TID: 17:50:47
">Bilder Kommentarer (0)

Jaa .. nu tänker jag återgå till mina 30 - dagar som jag inte alls kommit långt på. Skall egentligen berätta om vad jag hade på mig idag, men det ser ni på bilden nedan, istället så tänker jag berätta om mina älskade syskon.

Jag kan väl börja säga att jag har fyra syskon, skulle egentligen haft 5 stycken, men den ena är död. Han heter Jonathan och skulle ha varit 18 år idag. Men annars så har jag en syster som heter Mindie, och hon är snart 7 år. Sen så har jag tre bröder, dock så har jag två hos min pappa och en hos min mamma. Dom som bor hos pappa heter Johannes, och han är 8 år, sen så har jag en som heter Oliver, och han är 3 år. Och sen den som jag har hos mamma heter William, och han är snart 9 år. Jahapp, vart skall man börja då? Kan väl börja med minnapinna.

Mindie ♥ - Min fina lillasyster. Världens envisaste unge är hon, men även världens sötaste. Vi kan ha kul tillsammans, fast hon är så liten. Hon vill oftast göra samma saker som jag gör, ha liknande kläder och ha samma saker. Och hon brukar oftast upprepa saker som jag säger och sådant. Hon älskar också att försöka sno min pojkvän, haha! Snart kommer hon lyckas också, så snygg som hon är! Men men, vi har det kul tillsammans, och det är kul att ha någon som ser upp emot en. Ja, vad mer kan man säga (?). Hon är min lilla prinsessa, och jag älskar henne något så oerhört.

Oliver ♥ - Min lilla bebis. Världens charmigaste och gulligaste unge. Han har alltid varit med mig, sedan han var bebis. Jag tog alltid hand om honom, och han skulle alltid vara i min famn, det faktiskt även jag som bestämde namnet på honom. Det är väl så idag också, när jag öppnar dörren och går in i huset så är det alltid han som kommer springandes först och skall upp och pussa och krama. Sååååå söt, också en liten som jag älskar oerhört mycket.

Johannes ♥ - Min tuffa pojke. Han och jag kan också ha väldigt roligt med varandra, det går liksom att snacka med honom, och han brukar oftast göra en glad, fast han kan gå en på nerverna också. Det roliga med honom är att han smsar mig ofta. Även när klockan är 22.00, kan jag få ett sms ifrån honom, fast han skulle somnat klockan 20.00. Så söjt. Vi har också en massa hemligheter kan jag lova, och det är ett under att han har kunnat hålla dom, haha! Men han har även skämt ut mig, många gånger. Men det är glömt säger vi, hoho! Älskar även honom oerhört mycket.

William ♥ - Min smarta brorsa. Smartare än mig, mycket smartare, så att det faktiskt blir skrämmande. Jadu, han och jag har många minnen tillsammans. Eftersom att jag bor mer hos mamma så träffar jag även honom oftare, så vi brukar hitta på lite mer saker. Ibland så känns det faktiskt som om han är min storebror, på det sättet han pratar. Han använder ord som jag aldrig hört eller förstår mig på, det är ju heeeeeelskumt, men ändå tufft. Han är nog också den som jag är närmast med också. Vi brukar prata om privata saker, och han förstår verkligen mig, och hjälper mig när jag inte mår bra. Helt fantastisk. Och jag vet även att han läser mig blogg så, tack William, för allt. Du är underbar, jag älskar dig otroligt mycket.

Ja, vad vore man utan sina syskon? Även fast jag är den äldsta så får jag mycket hjälp ifrån dom allra minsta. Skulle inte klara mig en dag utan dom. Dom gör mig dag helt enkelt, dom finaste som finns. Jag älskar er.

Och det här är lite bilder på sötingarna.
Dock så är en del väldigt gamla.



 Jag och Mindie, 2011.

William och jag, 2009.

Oliver, 2010.

Johannes och jag .. 2009.

Igen, 2009.

Jag och William, 2010.

Jag och Mindie, 2009.

Mindie och Johannes, 2010.

Fail hjärta, men en fin bild annars.
William och jag, 2010. 

Johannes, 2010. 

William, 2009. 

Mindie, 2010. 

Johannes och Oliver, 2010. 
 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback