d d a t a s a l e n

DATUM: 2011-02-17 / TID: 15:10:45
">Vardag Kommentarer (0)
Heyhopp. Datasalen nurå, för andra gången idag. Sitter här och jobbar på so:n med Majsen. Slutar snart, och då skall jag och Sagisen bege oss hem till henne, antar jag (?), eller går på stan eller något. Vet inte varför jag bloggar nuuuu, men jag antar att jag bara hade lust, och att jag har extremt tråkigt. Vill att det skall vara helg nu! Men har dock en massa plugg innan dess. Så jag kommer att blogga senare ikväll, eftersom att min kväll kommer gå ut på att umgås med Saga och plugga som en gris. Ja, det var det jag hade att säga i detta tillfälle. Ha en fortsatt bra dag allesammans. :)


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback