Come to your senses.

DATUM: 2011-02-23 / TID: 17:21:22
">Vardag Kommentarer (0)

Detta med bloggning när man inte är på "äkta" hemmaplan funkar inte så speciellt bra.
Känner att jag bara har lust att blogga när jag är hemma hos mamma, det går inte annars.
Men nu så är jag hemma oss pappa och nu jävlar skall jag blogga. Dessa dagar som har gått
så har jag bott hos Robin. Det har inte hänt något speciellt. Jo, en sak. Det händer stora
saker inom simningen, som jag dock inte kan berätta. Men det leder till att jag kommer
 träna dubbelt så mycket mer. Skall faktiskt träna om en timme med pappa i simhallen, yeah!
Efter det skall jag hem och ta det lugnt. Snart är det mat, det blir Lasagne, muuummmmss!

Jag åker hem på Fredag till mamma i sällskap med Robin, så vi hörs då! 

Bild ifrån Kreta 2008, saaknar! Ge mig sommar.
 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback