Coffey Anderson

DATUM: 2011-02-17 / TID: 20:21:24
">Vardag Kommentarer (0)

Jag har hittat en ny favorit artist. Här är han! Så otroligt duktig. Både proffs på gitarr och på sång, hur coolt är inte det? Sitter här med gåshud. Visst, jag stör mig extremt. Jag tål inte sånna som är duktiga på gitarr, eftersom att jag suger på gitarr själv. Men den här killen, woooooooho! Jag föreslår att ni går in på spotify och lägger in honom i era listor, ni lär inte ångra er. Gillar sånna som spelar gitarr. Alltså så får Robin ett stort plus, eftersom att han också är proffs på gitarr. Vi brukar sitta och spela och sjunga tillsammans, så mysigt!

Här är en låt utav Coffey! Gå in på youtube eller spotify för att lyssna på fler!

 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback