Tjöttt.

DATUM: 2011-12-12 / TID: 09:24:35
">Vardag Kommentarer (0)

Kan väl börja med att säga godmorgon och att jag ångrar att jag gick upp så tidigt. Börjar klockan 12.00 och jag kanske kunde ha sussat ett bra tag till. Men nu är det som det är och jag sitter och pluggar lite istället för att göra det i skolan, man fick typ välja. Så självklart så gör man det hemma, eller hos Robin som jag nu befinner mig. När jag fått det mesta av arbetet gjort så skall jag slå en pling till mamma, slänga mig i Robins säng och glo på tv och därefter fixa mig och bege mig till skolan.

Helgen har föressten varit skoj. I Fredag så var jag på släktmiddag, i Lördags så firade jag och några tjejor Kendra hemma hos henne. Där fick vi mat och en massa smaskigheter. Och igår så var det en sjukisdag. Jag och Robin låg i sängen och snorade, hostade och gnällde, bara för att våra huvuden nästan sprängdes. Så vi tog det bara lugnt. Idag så mår jag väl sådär, snoret rinner fortfarande och det är extremt jobbigt. Men till skolan det skall jag.

Här kommer en bild ifrån Lördags som Emma har tagit.
Puss!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback