Tjenis penis

DATUM: 2011-12-05 / TID: 18:39:10
">Vardag Kommentarer (0)

Tur att man har en sån snäll mamma som tänker skjutsa in mig till träningen snart. Efter träningen så hämtar pappa upp mig så att jag slipper gå. När jag kommer hem till pappa så skall jag träna inför läxan imorgon och hälla i mig kaffe.

Är jätte glad nu, bara för att jag har skickat efter den sista julklappen som kommer bli till Johannes. Känns så himla bra. Fick även hem Williams julklapp idag och den var mer än perfekt. Så nu känns det bra. Har dock jävligt ont i magen, så att det värker upp i bröstkorgen, inte alls skönt. Kan inte stå upp rakt, så hoppas att jag pallar simningen, för simma, det måste jag göra. Wie va skönt.

Imorgon slutar jag 11.00. Skall springa en snabbis på stan då
och kanske ta bussen hem till mamma. Vi får se hur det blir.

Nej nu skall jag packa lite, sen så kilar jag vidare till badet.
Puss.

Förresten, imorgon kommer kanske snön, brrrhhh.
Dock så är det typ bara Gotland som inte har snö.
Snö är faktiskt rätt så mysigt, iallafall på julafton.
Puss igen, bye.





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback