Stressaad.

DATUM: 2011-12-01 / TID: 21:26:48
">Vardag Kommentarer (0)
Åt helvete med bilder. Vi får ta luggen någon annan gång. Orkar inte ta fler bilder om
ingen vill bli bra, haha.

Skall komma igång med packandet nu, plocka fram kläder tills imorgon. Både till dagen
och till kvällen. Och så förstås till helgen. Det skall tydligen vara svartvitt tema imorgon
kväll, och det passar ju hur bra som helst. Jag äger mest svarta och vita kläder, ingen match alls.
Blir jeans med dragkedja och ett vitt linne eller vit tröja, plus en massa smycken, ohyeah.

Sitter och kollar Pretty Little Liars nu, så brabrabra! Om ni inte ser det.. BÖRJA SE!
Nu måste jag börja packa, orkar inte. Stressad!
Pusss.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback