Stop that time for me and my lover

DATUM: 2011-12-07 / TID: 19:20:18
">Vardag Kommentarer (0)
Kände att jag behövde piffa till lite, men det blev kaos. Skall fixa lite till.
Sitter och disskuterar Lördagens planer med tjejerna. Vi skall nämligen hem
till Kendra som fyller 16 år idag. Så vi skall käka middag hos henne och fira henne.
Skall bli riktigt kul. 

Har försökt att ta bild på mig själv så att ni skall kunna få se min lugg,
men det går inte bra! Ser ut som en påkörd ko på alla. Men den här får duga,
lite ser ni i alla fall. Skall nog tona håret mörkare, trött som fan på det här.
Men är lite skraj, för jag gillar min hårfärg. Men har ju aldrig gjort någonting med
håret, fast någonstans måste man ju börja.

Nu skall jag fortsätta ytterst lite med bloggen, sen så skall jag duscha och
därefter påbörja mitt projekt till Kendra.

PUSS!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback