Skoj

DATUM: 2011-12-04 / TID: 18:44:09
">Vardag Kommentarer (0)
Rolig helg, har haft det fullt upp!

Fredag: Skola, drog på eftermiddagen hem till fina Vickan. På kvällen så åkte vi in till Lisa och hade tjejfest där och firade Lisa som i Torsdags fyllde 16 år. Hade jätte rolig tillsammans med Vickan, Lisa, Kendra, Jenny, Emma, Ida, Emmy, Matilda, Hannah och Linnea.

Lördag: Slö dag och bråk dag. Tror nog alla här hemma hos Robin hade pms igår. Men allting löste sig.
På kvällen så var jag hemma hos farmor och var barnvakt för Levi och Kevin, det gick så bra så. Fick ett
jätte fint halsband och ett super snyggt nagellack. Sent på kvällen så åkte jag hem till älskling igen.

Idag: Har vart på stan med Robin idag. Det stog på nätet att allting skulle vara öppet idag, men det var inte ens
hälften som var öppet, lite tråkigt må jag säga. Skall kanske ta och baka en kladdkaka snart, sen mysa ner mig i
sängen med Robin och se på film som han är och hyr nu.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback