Saaankta Luciaaaaaa.

DATUM: 2011-12-13 / TID: 20:40:56
">Bilder Kommentarer (0)
Hej! Gud vad skönt det känns att bara ha några få saker avklarade.
Tänk att så lite kan få hjärtat att lätta.

- Vård- och omsorgsuppgift - check!
- Träning - check!


Sitter hemma hos pappsen nu med en kaffekopp i handen, det behövs sådär lagom
mycket nu när man har svinont i huvudet och när man är tröttare än vanligt.
Innan jag går och lägger mig så vill jag helst måla om mina naglar och
läsa ut en bok som vi håller på med i skolan. Så jag kommer väl inte i säng förens runt
tolv snåret inatt igen.

Hoppas förresten att ni har haft en jätte mysig Lucia. Jag har sett på tre lucia tåg.
Skolans, Johannes och Olivers. Så mysigt så. Älskar att lyssna på julsånger, gör så
att julkänslorna börjar komma fram, och det är på tiden.

Nu skall jag fixa lite saker, borsta tänderna och lite sånt.
Sen skall jag slänga mig i sängen med en bok i handen och wordfued i mobilen.
Ni får ha en fortsatt bra kväll, sov bäst.

Love.

                           Förlåt för suddig bild, sötungen som räknas!



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback