New

DATUM: 2011-12-01 / TID: 17:13:06
">Bilder Kommentarer (0)

Hej! Har nyss gjort värsta kapet. Köpte ett par vinter skor för 300 kronor som innan kostat 500 och en väska som kostat 400 men var nersatt till 200. Plus att jag hade rabatt kort på det, sweeet.

Lyssnar på Skillex nu, älska älska älska. Tror att jag skall se PLL snart och därefter fixa en massa inför imorgon och packa en hel del. Skall nämligen på tjejmiddag imorgon, så jag drar hem till Vickan först, sen så åker vi till Lisa tillsammans. På natten så skall jag hem till älskling och lägga mig i hans underbara säng. Så det blir mycket att packa, usch. Men svinkul kommer det bli.

Kom även på nu att jag skall visa min lugg för er, men gör det om ett tag.
Först så får ni se mina fynd. Pusspåer.




 
 Ser ut som värsta tomte skorna på bilden, hihih.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback