Hejhoppp.

DATUM: 2011-12-29 / TID: 21:20:33
">Bilder Kommentarer (0)

Var några dagar sedan jag bloggade så nu skriver jag ett inlägg. Imorgon är det redan Fredag och på Lördag så är det nyårsafton. Nyår kommer jag fira ute i Hemse med Robin och hans vänner. Det kommer nog bli helt okej. Kommer klä upp mig för en gångs skull. Skall ha på mig klänningen Robin gav mig i julklapp. Så himla fin.

Anledningen till att jag skulle blogga var för att visa er lite saker som jag köpt den här veckan bara för att få lägga in en bild, hihi. Lite saker har man i alla fall fått hem.

Timmarna som är kvar på denna dag så skall jag se film och mysa
lite med älskling. Sen så skall det sovas. Ha det bra.
Gott nytt år! :)

Inte den bästa bilden, man ser inte de svarta kläderna.
Men någonstans på bilden så finns det även ett par svarta byxor
och ett svart linne med dragkedja.



 Klänningen bakifrån, mums. 
 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback