Hej och god jul alla!

DATUM: 2011-12-24 / TID: 21:15:22
">Bilder Kommentarer (0)
Sitter här i Östergarn och bloggar på min MacBook som jag har fått ikväll, väldigt svår liten data, men jag skall nog lära mig. Jag har fått jättefina julklappar och en massa god mat och trevligt sällskap. Hoppas att ni har haft det lika bra som jag. Jag skall snart gå upp och lägga mig, är supertrött. Plus att jag skall upp runt 07.00 imorgon, då skall jag ta ett bad och göra mig redo inför att åka in till stan till pappa och fira julen där ett tag. På eftermiddagen så beger vi oss till farmor och alla andra, och Robin hänger även med.
Mina julklappar.
- Macbook data
- Plattång
- Klocka
- Pengar
- Smycken
- Skolgrejer
- En jättefin sak som min lillebor
gjort alldeles själv på träslöjden. ( Epost grejen )
- Den lilla pappersbyrån. Vilket menas med att
jag skall få en riktig byrå.

Här är dåliga bilder på mina grejer! Men grejerna är finfina.
Pusspuss!

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback