Eventful day.

DATUM: 2011-12-15 / TID: 23:13:19
">Vardag Kommentarer (1)

Dagen började med att jag väntade hela dagen på att få svar av mamma. Hur hon mår och om hon kommer läggas in på sjukhus, vilket hon gör nu. Hon fick åka in till akuten i eftermiddags och ta lite prover, som verkligen inte såg så speciellt bra ut. Så nu ligger min fina mamma på ett tråkigt sjukhusrum. Så här lagom till högtider som vanligt. Alltid när man ser fram emot något så läggs hon in. Hoppas du blir bättre mamma, du är allt för mig. Jag älskar dig och jag vet att du är stark. Min hjälte. ♥

Veronica gjorde min dag mer än bra. Jag följde med henne hem, vi garvade, såg i fotoalbum och jag fick till och med på henne ett par tighta jeans och en klänning, en jävla förvandling som ni ser. Senare så gick vi hem till min pappa och hon fick hälsa på alla. Sen så gick vi till Rusta och Willys. På vägen hem så blåste det som fan och pissregnade, uusch vad kallt det var. Men puckona hade roligt iallafall! Vi skrattade som fan och skrattade åt oss själva, sådär lagom puckade. När vi kom hem till mig igen så satte vi oss vid datorn och lyssnade på musik, sen så åt vi mat.

Runt 18.00 så skjutsade vi hem Veronica som typ bor några hundra meter ifrån mig, haha. Men vädret var ju som det var. Sen så skjutsade Malla ner mig till sjukhuset för att jag skulle hälsa på mami. Och nu är jag hemma här hos mamma, utan en mamma. Nu är det bara jag, Benny och William. Men imorgon så drar jag hem till älskling efter skolan och spenderar helgen där. Åh, vad jag längtar efter hans kyssar. Det är det bästa som finns, hihi.

Har tänkt att plugga nu, sen så skall jag soove. Hej!

Look at Veronica, such a difference!
Den första tröjan som hon har på sig
fick jag idag. Så jäävla fin.


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Du skriver så jäkla bra. Du är min bästa dotter, älskar dig. Love Mom

2011-12-16 @ 10:45:38

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback