Dam dadi dooo

DATUM: 2011-12-07 / TID: 21:46:40
">Vardag Kommentarer (0)



Sådär ja! Nu var det mesta klart. Nu skall jag bara packa
inför morgondagen som är fullsmockad av planer. Först så är det skola,
efter skolan så går jag med Robin hem. Vid 16.00 så skall vi vara på Norrbacka
för att gå på Williams julmarknad med hans klass. Klockan 18.00 så ska jag faktiskt
träna själv. Därefter så kommer jag troligtvis sova hos Robin. Har pratat med hans mamma och
det var okej. Nu skall jag bara få tag i älskling som måste ta beslutet.

Iallafall. Packa skall jag göra nu. Sen skall jag måla om mina
naglar så de blir snygga igen. Sen så skall jag sova sova sova, mmhhh!

Sov gott hörrni. Sleep tight.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback