All I want for christmas is you.

DATUM: 2011-12-23 / TID: 22:18:18
">Bilder Kommentarer (0)

Hej allihop! Jul imorgon och jag fattar inte hur detta år kunde gå såhär jävla fort. Hinner inte med! Ikväll så har jag åkt hem till mamma ifrån Robin, ätit pizza, sätt på bingolotto med mamma &William, fixat mina garderober, städat ur en massa kläder som skall slängas, känns super. Nu skall jag påbörja en ny garderob. Har faktiskt rotat fram mina röda strumpbyxor och en tomteluva som skall på imorgon, en enkel svart klänning, smink och en massa smink skall även på. Tänkte egentligen strunta i att vara fin imorgon, men hittade lite grejer som kan funka. Imorgon - Julafton. Så beger jag mig med familjen ut till Östergarn och firar julafton med mamma, William, Benny, Sylvia, Alf, Göran och Erica. Det kommer bli mysigt, det är så skönt att hela familjen kan bli samlad för en gångs skull. Så det skall bli mysigt. På juldagen så skall jag in till pappa och åka med dom ut till farmor och fira julen där med den övriga släkten, Robin kanske hänger på. På juldagens kväll så skall jag hem till Robin och fira julen där med hans familj, myspys. Så ser min jul ut! På Annandagen så skall jag upp klockan 05.00 på morgonen och stå utanför affärerna 06.00 på morgonen, haha.. Måste ju få en chans att få något snyggt.

Sitter här och lyssnar på gammal och ny julmusik.
Skall snart försöka sova, sen imorgon så är det julafton.
Känns konstigt, men det är alltid mysigt. Längtar till jag får
dela ut mina julklappar, det är det roligaste. Hihi. Kanske hör
av mig imorgon, om inte så säger jag. GOD JUL ALLIHOP!

Bilder från igår efter Williams avslutning.






Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback