4 advent.

DATUM: 2011-12-18 / TID: 21:13:05
">Bilder Kommentarer (0)

Älskar helger. Men jag älskar inte att de skall gå så förbannat snabbt. Det är iallafall tur att man bara går till Onsdag, sen så är det jullov. ♥

Den här helgen har jag spenderat med älskling. Och det enda vi har gjort är att sova, sova, sova. Så himla skönt. Jag gick och la mig med vovvsingarna igår vid 22.00 och vaknade idag vid 11.30. Underbart. Och snart så skall man gå och lägga sig igen. Men innan dess så skall jag fixa allt inför i morgon, ta fram kläder, packa kläder inför att sova hos pappa imorgon, städa och mysa med familjen. Så det skall jag göra nu!

Såhär söt var Disel igår när jag hade bäddat ner honom på ett täcke
på golvet. Men där låg han inte länge, efter ett tag så hoppade han upp
hos mig och Robin tillsammans med Ozzy, myspys.


 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback