18 December 2011. Klockan 23.50

DATUM: 2011-12-18 / TID: 23:50:04
">Vardag Kommentarer (1)

Har gjort om bloggen lite, till så jag känner precis nu. En header på mig och min fina älskling, en bild på när jag ler och så vidare. Får en bild av sommaren och en syn av snöflingor som faller, en bra kombination. Efter jul så skall jag ta nya bilder på mig och göra en fin design. Just nu så får det vara gamla bilder, gamla och underbart fina bilder. Jag vet att jag egentligen borde sova nu, men jag är inte trött, har ingen lust att sova. Gillar inte att gå och lägga mig, men gillar att sova. Det är alltid jobbigt att stänga ner alla sidor på internet, stänga av den ljuva musiken, stänga av datorn, släcka alla lampor och lägga sig till rätta. Hu vad jobbigt. Har ondare i ryggen nu än vanligt och vet i fan hur jag skall komma ner i sängen, får väl kasta mig eller något, haha! Kan seriöst inte böja mig framåt eller bakåt, kan inte sitta eller stå. Det spelar ingen roll hur jag gör. Det kommer göra lika jävla ont i alla fall.

Imorgon efter skolan skall jag köpa 3 julklappar som jag totalt har glömt, och som är tokviktiga. Kommer få sämst samvete om jag inte köper till dom. Vilka de handlar om är Erica & Tom, Felicia och Pappa & Malla. Det får bli något enkelt, något fint. Tror jag vet vad jag skall köpa, det kommer bli perfekt. Senare på eftermiddagen så skall jag hem till pappa och äta. Därefter skall jag gå och se på Williams julspel med hans klass, älskling kanske följer med, det beror på hur mamma mår. Efter julspelet skall jag tillbaka till pappa och sova där över natten. På Tisdag så skall jag hit till mamma igen. Känner att jag måste vara här. Har dåligt samvete för att jag knappt är här och det har gjort min mamma orolig, ledsen och sårad. Måste ändra på det.
Godnatt.

Mamma, du kommer aldrig förlora mig, det vet du inerst inne.
Ingen kommer ta mig ifrån mig, jag kommer aldrig lämna dig.
Du är allt, men i läget vi är så är det ganska jobbigt.
Jag är orolig att du skall försvinna, så dåligt som du mår.
Jag vågar inte tänka på allt som kan hända. Jag flyr ifrån
problemen än en gång. Jag är rädd om dig, så jävla rädd.
Jag vill inte att du skall försvinna, jag vill inte att du skall vara såhär sjuk.
Att se dig varje dag gör mig så ledsen, det gör så ont att se dig vara sjuk.
Min mamma skall vara frisk. Skratta och må bra. Inte så som det är nu.
Men jag vet att du är stark, så stark man kan bli. Du är en kämpe och
det skall du veta. Du är allt för mig. Jag älskar dig, så himla mycket.
Glöm aldrig det min ängel. ♥




Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Tack gumman, jag ska fixa det här, jag ska inte lämna dig än på ett tag i alla fall. Jag älskar dig, min enda dotter. Love Mom

2011-12-19 @ 08:10:24

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback