100 frågor, 100 svar.

DATUM: 2011-12-14 / TID: 20:45:14
">Vardag Kommentarer (0)
Här kommer ett långt test som jag tagit av Vickan.
Men har gjort om alla frågor till mina! Puss. 

1.Namn du brukar kallas för och lyssnar till? Felly och flisan.
2. Något du gillar med dig själv?
Gillar att jag är så himla omtänksam!
3. Något du ogillar med dig själv?
Att jag lätt blir svartsjuk.
4. Det här är du rädd för?
Att någon jag älskar försvinner ur mitt liv.
5. Något som du vill ha varje dag?
Luft tack!
6. Saker du inte kan göra?
Döda någon och att äta något vidrigt. tex. Koögon.
7. Det här gillar du att göra?
Umgås med familj, pojkvän, vänner och simma.
8. Det här vill du göra nu?
Kramas med Robin, åååh vad jag vill kramas.
9. Den bästa känslan?
Den typiska känslan man får när man blir kysst.
10. Den sämsta känslan?
När någon svikit än.
11. Egenskaper som din kärlek skall ha?
Rolig, snäll, förståelig, flummig och snygg.
12. Är du kär nu?
Ohja! Klart som fan att jag är.
13. Vill du gifta dig?
Någon gång i livet ja.
14. Dessa saker vill du hinna med innan du dör?
Jorden runt och hoppa bungy jump.
15. Ägodelar?
Jadu, skulle säga att det är en hemlighet.
16. En present du vill ha?
En klänning som jag önskar mig av älskling. (snälla(!)
17. Vilka kläder har du på dig nu?
Mysbyxor och linne.
18. Dina favoritkläder?
Robins mjukisbyxor och en slapp tröja.
19. Ett djur du gillar?
Lemurer är söta.
20. Musikstilar du gillar?
Allt förutom skrikig rock, euw.
21. En låt som du lyssnar sönder?
Made of – Nause
22. Roligaste, samt tråkigaste ämnet i skolan?
Medicin är kul, engelska usch.
23. Vilket stjärntecken har du?
Vädur.
24. En bok du gillar?
Tror den heter hemligheten i tornrummet, eller något.
25. En film du gillar?
HAPPY FEET!
26. Tv-program som du gillar?
Pretty Little Liars, såklart!
27. En doft du gillar?
Robins parfym, mmhhhm.
28. Något du gillar att äta?
Kladdkaka är aldrig fel, inte gurka heller.
29. Vad dricker du helst?
Kaffe, mjölk, choklad och Cola.
30. Godis du gillar?
Surt och salt.
31. Hit vill du?
Vill till Thailand.  
32. Din ögonfärg?
Blå, grön, brun.
33. Hur lång är du?  
1.66
34. Vad tror du på?
Sanningen.
35. Spelar du något spel?
Fan heller. Bara på mobilen!
36. En person du beundrar?
Mamma, såklart. Min fina, fina mamma.
37. Hur ser ditt hem ut?
Som ett hem brukar göra. Mysigt
38. Vem bor du med?
Har skilda föräldrar så bor med båda.
39. Vad tänder du på?
En snygg, het Robin Lekander, rawrh.
40. Det här gör dig riktigt avtänd?
Hår, tår, dålig andedräkt och mer, mycket mer.
41. En färg som du gillar?
Rött är fint.
42. Ett vettigt citat?
”Var dig själv, alla andra är redan upptagna”
43. Hemligheter?
Skall inte avslöjas här inte.
44. En present du aldrig glömmer?
Hmm, vet faktiskt inte.
45. Senaste skivan du köpte?
Har aldrig köpt en skiva faktiskt.  
46. Något du gillar med ditt utseende?
Mina ögon är helt okej.
47. Något du är minst nöjd med på din kropp?
Benen.
48. En udda egenskap?
Har ingen udda egenskap, tror jag. o.O
49. Om du vore ett djur, skulle det vara –
En fågel, så att jag kunde se världen!
50. Något du lyssnar på nu –
Datorns jävla flåsljud.
51. Något du skall göra idag –
Plugga lite och kanske umgås med Frida.
52. Vart dina föräldrar är födda –
Gotland.
53. De senaste du installerade på datorn –
En gadget till datorn.
54. En restaurang du gillar –
Pizza Hut.
55. Senaste badet i en pool?
Igår.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Klart jag har det.
57. Hur många barn vill du ha?
2, kanske 3.
58. En musikstil du inte gillar?
Skrikig musik.  
59. Ett parti du röstar på?
Socialdemokraterna.
60. Vilka tv-kanaler har du –
Ingen aning, en jävla massa.
61. Har du åkt moped?
Ohja.
62. Har du bus ringt någon gång?
Haha, klart att jag har.
63. Något felparkeringsböter?
Har inte ens körkort, tyvärr.
64. Har du eller vill du hoppa bungy-jump?
Jag ska hoppa bungy jump någon gång.
65. Äger du en trädgård?
Mina föräldrar gör.
66. En tecknad serie du gillar?
Simpsons.
67. Kan du nationalsången?
Inte hela.
68. Badkar eller dusch?
Båda är mysigt.
69. Den bästa filmen du sett denna månad?
Har sett många, kan faktiskt inte välja.
70. En pizza du gillar?
Jamaica. Kyckling, curry och jordnötter.
71. Chips eller popcorn?
Popcorn.
72. Vilken färg på läppstift är läckert på läpparna?
Rött.
73. Har du rökt jordnötsskal?
HAHA, vad i helvete. Jo varje dag, verkligen!
74. Varit med i en skönhetstävling?
Tänk om man var så snygg.
75. Apelsin eller äpple?
Äpple, tål inte apelsin.
76. Vem umgicks du med senast?
Farmor, Kira och Emma.
77. Favorit choklad?
Marabou Schweizer nöt, mums.
78. Favorit läsk?
Coca Cola och Champis.
79. När åt du hemodlad tomat senast?
I somras.
80. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Inte en egen, men med en gammal klass.
81. Är du bra på att laga mat?
Bara om jag vill så kan jag.
82. Tänker du mycket?
Klart jag gör.
83. Köper du saker som visas i reklamer?
Nej tack.
84. Pepsi eller Coca Cola?
Vilket tjat, COLA!
85. Äger du en uniform?
Nej. Tror inte det behövs, hihi.
86. Vad var det senaste inköpet?
Kaffe i Dessan.
87. Har du kräkts inför folk?
Jo faktiskt. As pinsamt. Satt och kräktes i en buss, euw.
88. Bli mångmiljardär eller hitta kärleken?
Har redan hittat kärleken. Mångmiljardär TACK!
89. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
2009 såg jag en kille, fan vad kär jag blev. Det tog bara en väldig tid innan det blev något seriöst, för jag ville vara riktigt säker på hans känslor. Men killen heter i alla fall Robin. Världens finaste Robin.
90. Kan man vara vän med sitt ex?
Klart man kan. Men jag är inte det, haha!
91. Vem besökte du på sjukhus senast?
När mamma låg inne senast.
92. Hade du mycket hår som bebis?
Faktiskt, svart och tjockt.
93. Vad finns i din väska?
Smink, pengar, skolgrejer, hårprylar och andra saker. (!)
94. Vad gör du innan du skall sova?
Tänker och lyssnar på musik.
95. Är du tacksam för något som hänt idag?
Tacksam och tacksam.
96. Har något dåligt hänt idag?
Allting har varit precis som vanligt.
97. Blont eller mörkt hår på killar?
Båda är fint. Men föredrar nog blond.
98. Senaste kyssen?
Fick jag på lunchrasten idag av älskling.
99. Hår eller inte hår på killen kropp?
Där det är normalt så. Men helst rakad på kuken, vem
vill fastna med tänderna i en hårboll liksom? Inte jag i alla fall. Föredrar också rakade
armhålor. Inte så fräscht när killen ligger över en och håret smeker ens ansikte, AJFYFAN!
Inte att jag varit med om det, men tänk om. Nej, på en del ställen så är hår okej på killar.
( Tack Robin för att du respekterar din flickvän, haha! )
100. Skittråkigt eller hur?
Ganska kul tycker jag!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback