-

DATUM: 2011-12-20 / TID: 19:38:19
">Vardag Kommentarer (0)

Nu känner jag att denna dag inte har något mer att ge. Så jag tänker packa ihop datan, måla om mina naglar och tånaglar, laga en navelpiercing, packa och lägga mig i sängen och se en film och somna så tidigt som möjligt. Fan vad skönt! Nu vet man att jullovet ligger runt hörnet och då kan man passa på att slappna av, då känner man hur jävla trött man är. Så äntligen så skall jag få sova. Mums.

Imorgon så är det mysdag i skolan. Alla som är klara med sina uppgifter skall se på film hela dagen. ( lite onödigt ). Klockan 14.00 så skall vi fika med klassen och de övriga på Vård- och omsorgsprogrammet. Därefter så är det jullov. Åh, älskade jullov. Då skall jag springa hem till Robin och kasta mig i sängen med honom och därefter ta ett mysigt bad. Åh, längtar. Så nu är det dags att säga hejdå och bli av med denna dag.
PUSSHEJ!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback