VO11

DATUM: 2011-08-24 / TID: 13:55:25
">Vardag Kommentarer (0)

Tjenare ! Första dagen på gymnasiet igår, var sjukt nervös ! Men som tur var så blev det bra. Fick en helt okej klass på 27 pers. Har precis börjat prata med dom flesta, men tur att jag har med mig Vickan och Lisa, annars så hade det gått och helvete. Igår så gjorde vi inget speciellt, fick träffa klassen, fick en massa information och så. Idag så har vi träffat rektorerna och lekt namnlekar. Ni vet den här när man står i en ring och en säger sitt namn, och den andra skall säga sitt namn och den andras namn, till slut så får man ju säga huuuur många namn som helst. Och jag och Vickan var sist, så vi fick säga allas namn, men det gick väldigt bra, jag var så nervös så jag rabblade upp allas namn supersnabbt, inte alls pinsamt. NEJ NEJ. Imorgon skall vi gå till Fridhem och grilla och göra aktiviteter, och det tar typ en timme att gå dit, så det blir ju suuuperkul..

När jag kom hem för ett tag sedan så såg jag att mina två efterlängtade piercingar hade kommit hem, så nu är jag mer än glad. Bara för det så skall jag se på Scream 4. Pusshej !


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback